ا
-
احراری، عمادالدین
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
اخلاقی، مسعود
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
-
اداوی، حمیده
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
-
اکبری بلوطبنگان، افضل
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
ایمان، محمدتقی
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
ب
-
بلندهمتان، کیوان
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
پ
-
پورشهریار، حسین
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
-
پیرمردوند چگینی، ثریا
بررسی رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشتهی روانشناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
ت
-
تدین سنگانی، پروین
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
-
تمنایی فر، محمدرضا
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
ج
-
جعفری، سکینه
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
ح
-
حسینچاری، مسعود
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
خ
-
خراسانی، اباصلت
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
خواجهنوری، بیژن
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
د
-
دامغانیان، حسین
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
-
دیانت، حمیده
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
ر
-
رحیمی، مهدی
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
-
رضایی، علی محمد
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]
-
رضایی، علی محمد
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
-
رییسی، عنایتالله
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 23-49]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
-
سلطانی، اصغر
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
-
سلیمی، قاسم
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
-
سهرابی، مهدی
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
ش
-
شکری، امید
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
-
شمس مورکانی، غلامرضا
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
شیربگی، ناصر
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 146-172]
ص
-
صابری، علیرضا
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
-
صدوقی، مجید
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
ع
-
عبدشریفی، فاطمه
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
-
علیمحمدی، حسین
روش تدریس معلمان تربیت بدنی به مثابهی پیشبین انگیزهی پیشرفت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-141]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
-
فردافشاری، ساره
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-19]
-
فرهادی، سعید
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 20-36]
ک
-
کوشی، زهرا
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-86]
گ
-
گلستانه، سیدموسی
بررسی رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشتهی روانشناسی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
م
-
محمدی، مهدی
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
-
محمدی فر، محمدعلی
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 122-145]
-
مختاری، زینب
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]
-
مرادی، مرتضی
ارائهی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطهگری درآمیزی تحصیلی در رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمتخود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 68-90]
-
مرزوقی، رحمت اله
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
-
ملتفت، قوام
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 105-121]
-
منصوری، سیروس
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 91-108]
ن
-
ناصری، جمیله
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 50-67]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد